Namen aktivnosti Gremo peš s kokoško Rozi je spodbuditi osnovnošolce, da v šolo prihajajo na trajnosten način (peš, s kolesom, s skiroji, z javnimi prevoznimi sredstvi …) – izmed naštetih predvsem spodbujati pešačenje.
Z različnimi aktivnosti učence spodbujamo, da razmišljajo, se izobražujejo oz. so aktivni v smeri trajnostne mobilnosti. Učenci bodo med projektom izpolnjevali knjižico Moj dnevnik aktivnosti Gremo peš s kokoško Rozi. Vsakodnevno bodo učenci z učiteljem na razredni plakat beležili število učencev, ki so v šolo prišli na trajnosten način. Namen beleženja je, da kot vizualna spodbuda motivira učence k vsakodnevnemu prihodu v šolo na način trajnostne mobilnosti in jim preko grafa sporoča trenutno stanje in napredovanje h končnemu cilju. Učenci bodo sodelovali v dejavnostih, ki promovirajo trajnostno mobilnost na šoli. Skupne rezultate vseh razredov bomo dnevno beležili na transparent v avli.
Učitelj bo učencem, ki so v šolo prišli na način trajnostne mobilnosti, vsak da podelil igralno karto. Vrste igralnih kart:
1. Kokoška Rozi, ki žvižga se podeli učencu, ki pride v šolo peš. V kolikor zaradi oddaljenosti od šole pride učenec v šolo z avtomobilom, je zaželeno, da starši avto parkirajo vsaj 200 m stran od šole in nadaljujejo pot do šole peš ali kako drugače (tudi tako učenec prejme igralno karto).
2. Kokoška Rozi na kolesu se podeli učencu, ki v šolo prikolesari.
3. Kokoška Roti s skirojem, rolerji, kotalkami, rolko se podeli učencu, ki pride v šolo z navedenim pripomočkom.
4. Kokoška Rozi na avtobusu se podeli učencu, ki se v šolo pripelje z avtobusom.
5. Kokoška Rozi sopotnica v avtomobilu se podeli učencu, ki je prišel v šolo na način skupnega prevoza z avtomobilom (npr. s starši sošolca).
6. Kokoška Rozi z nahrbtnikom se podeli učencu, ki je v popoldanskem času prehodil vsaj 2 km (rekreacijski sprehod ali hoja do obšolskih dejavnosti).
7. Zlata kokoška Rozi s krono se podeli učencu za posebne zasluge (pomoč mlajšim, posebna ilustracija, strip, zgodba, pesem, pomoč učitelju …).
8. Zlato jajce se podeli vsem učencem razreda samo v primeru, če cel razred + razrednik na ta dan pridejo v šolo peš.
S prejetimi kartami se lahko učenci igrajo igre: Pojdiva skupaj, Prehiti me in Prehodimo Slovenijo.
V projektu sodelujejo 1. A (Lilijana Arh), 1. B (Uršaka Kovačič), 1. C (Andreja Jevšnik), 2. A (Dijana Klašnja), 3. A (Igorcho Angelov), 3. C (Srečko Ferlež), 5. C (Uroš Stankovič) in 7. A (Polona Kalan).
Koordinatorka projekta: Dijana Klašnja