VIZIJA ŠOLE

Kvalitetno znanje z dobrimi učitelji v spodbudnem, sproščenem, delovnem in ustvarjalnem okolju.

SIO-2020

Erasmus+

logo_kulturna

zdravas

 

 

Šport

Video kotiček

CAMERA1

bontoncek_5

   

     NE NASILJU

logo_turizem

Zbiralna akcija papirja

Zbiralna akcija papirja bo potekala od torka, 20. 10., od 7.30, do četrtka, 22. 10., do 12.00. Papir odlagate v zabojnik pred vhodom 1. triade. Denar bo namenjen šolskemu skladu.

Že vnaprej se vam zahvaljujemo za sodelovanje na zbiralni akciji.

Pogovorne ure

Spoštovani starši,

v četrtek, 15. oktobra 2020, bodo potekale prve popoldanske pogovorne ure v tem šolskem letu. Za razredno stopnjo bodo potekale ob 16.30, za predmetno stopnjo pa ob 17.30.

Starše, ki želite govoriti s posameznim učiteljem, naprošamo, da se na pogovorne ure želenemu učitelju predhodno najavite preko spletnih obrazcev (vpišete ime in priimek učenca):

Če so vsa mesta že zasedena, se vpišite pod PO DOGOVORU in učitelj vas bo v najkrajšem možnem času kontaktiral.

Pogovorne ure bodo do preklica potekale virtualno, torej preko videokonferenc.

Z uporabniškim imenom in geslom vašega otroka (AAI-račun) se boste nekaj minut pred dogovorjeno uro vpisali v Microsoftovo vozlišče Teams (spletna povezava). Počakali boste, da vas učitelj povabi na videokonferenco. Za podrobnejša pojasnila glede prijave sledite slikovnim namigom.

V primeru tehničnih težav to sporočite učitelju in ta vas bo v najkrajšem možnem času kontaktiral preko šolskega telefona. Pogovorno uro bomo v takem primeru izpeljali preko telefonskega pogovora naslednji dan.

Ker bodo videokonference časovno omejene, se bomo v pogovoru omejili na bistvene informacije.

Vljudno vabljeni.

Pogovorne ure-navodila za prijavo

 

Pouk na daljavo

Razred, ki je v karanteni, ima pouk na daljavo. Pouk poteka po urniku. Učenci za tekočo uro dobijo gradivo v MS Teamsih, med uro imajo tudi možnost komunikacije z učiteljem (videokonferenca, e-pošta, klepet itd.)

Navodila MS Teams za učence

 

AAI prijava in Office 365

V letošnjem letu je bila podaljšana pogodba med MIZŠ in Microsoftom, ki učencem in zaposlenim omogoča dostop do paketa spletnih storitev in programske opreme Office 365. Več si lahko preberete na spletni strani.

Prijava poteka preko Arnesove storitve Oblak 365, torej se učenci v Office 365 prijavljajo s svojim AAI-računom. Podatke za AAI-račun so dobili ob začetku šolskega leta, imajo pa jih tudi razredniki. Geslo si lahko zamenjajo na spletni strani.

Zaradi vseh ugodnosti, ki nam jih nudi paket, smo se odločili, da bomo v primeru poučevanja na daljavo uporabljali paket spletnih storitev Office 365:

  • MS Teams – orodje za komunikacijo (sodelovanje, srečanja, klepet),
  • Programsko zbirko Office ProPlus (Word, Excel, PowerPoint …),
  • Microsoft Outlook – učenci naj za komunikacijo s šolo uporabljajo le elektronski naslov, ki so ga dobili skupaj z AAI računom.
  • On Drive (shranjevanje datotek v oblaku, skupna raba z drugimi osebami),
  • OneNote (digitalni zvezek).

Za komunikacijo s starši (pogovorne ure) bomo uporabljali orodje MS Teams.

Teden umetnosti

V organizaciji UNESCO vsako leto izberejo teden, ki je namenjen ozaveščanju pomena umetnosti v šolskem prostoru. V letošnjem letu je Teden umetnosti v šoli med 5. in 9. oktobrom 2020. Svetovna organizacija v okviru »Arts Education Week« spodbuja mlade k sobivanju z umetnostjo, razumevanju tradicionalnih in sodobnih kulturnih praks ter iskanju lastnega umetniškega izraza. Vsakoletni dogodek spodbuja raziskovanje družbenih raznolikosti in razumevanje družbenih vzorcev s pomočjo ustvarjalnega procesa.

več…

Arhiv novic

banner-podariMalico

varni_internet
safe

ljubljana_logotip

 

 

Dostopnost